Kontakt
Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób kupić bilet online lub potrzebujesz pomocy w związku z Twoją podróżą, zajrzyj na stronę Pytania i Odpowiedzi SuperPKS lub Pytania i Odpowiedzi SuperPKS+
Możesz także skontaktować się z nami za pomocą Facebook’a.
Infolinia
Do Twojej dyspozycji jest także nasza Infolinia czynna przez całą dobę, 365 dni w roku.
Dzwoniąc pod poniższy numer uzyskasz informacje o rozkładach jazdy oraz masz możliwość zakupu biletu.
703 402 800
Koszt połączenia 2,58 PLN z VAT/min.
Infolinia dostępna jest dla dzwoniących z numerów zarejestrowanych w Polsce.
Usługę świadczy Progress Plus S.C.
Biuro Obsługi Klienta
W nagłych wypadkach i w kwestiach reklamacji prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Telefon: 703 402 800, koszt: 2,58 PLN z VAT/min, usługę świadczy Progress Plus s.c., e-mail: bilety@superpks.pl. BOK jest czynny w godzinach 7:00 – 23:00.
Kontakt dla mediów
Prosimy o kontakt pod adresem mailowym: mik@teroplan.com
Inspektor Ochrony Danych: Maciej Pytlowany
Możesz się z nim skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email: daneosobowe@superpks.pl